בניית אתרים לעסקים חדשים- המדריך המלא

בניית אתרים לעסקים

אז מדוע צריך בניית אתרים לעסקים חדשים?

ובכן, פתחתם עסק חדש ואתם בשיא ההתרגשות. מזמינים סחורה, מוצאים איפה לאחסן אותה, מצלמים תמונות, סרטונים, ומשתוקקים רק להתחיל להפיץ את המסר שלכם לעולם. אתם כל כך מתרגשים ומצפים שהכל פשוט יעבוד לפי התכנית – קונים מוכרים והתזרים? יגדל ויגדל. אך בפועל, קורה ההפך הגמור, הסחורה נשארת אצלכם במחסנים, והלקוחות? לא מגיעים אליכם מעצמם. הם יגיעו אם תעשו משהו שונה מאחרים, הם תהיו מיוחדים ותשווקו בצורה שונה. אבל גם אם יגיעו אליכם הלקוחות שלכם, מה זה שווה בכלל אם לא יהיה לכם מה להציג להם? איך הם יוכלו לרכוש את המוצרים שלכם? איך הם ידעו מי אתם ומה אתם ועל הפרטים של העסק שלכם?

על כן, אם אתם עסק חדש והבנתם שללא אתר מניב יהיה לכם קשה מאוד להתקיים, המדריך הזה הוא עבורכם! במדריך הקרוב נכתוב על 5 הדברים שחייבים להיות בכל אתר של עסק חדש, וזה בכלל לא משנה מהו תחום הפעילות שלכם. בניית אתרים לעסקים חדשים, המדריך המלא, מוכנים להתחיל?

1. עמוד ראשי עם הירו סקשן קולע ומתומצת

בטח ידוע לכם שהעמוד הראשי הוא העמוד החשוב ביותר וההכרחי ביותר בכל אתר שהוא. כאשר לקוח נכנס לאתר שלכם, הוא רוצה להבין לאן הוא הגיע ומדוע עליו להשאר. 3 השניות הראשונות הן הקריטיות ביותר עבורכם לתפיסת צומת ליבו של הלקוח שלכם. אם לא הסברתם ללקוח לאן הוא הגיע ובמה החברה עוסקת, הוא פשוט ימשיך הלאה ויעבור לאתר אחר. לכן, עליכם ליצור הירו סקשן מתומצת קולע ומניע לפעולה. מה זה הירו סקשן? הירו סקשן הוא האזור הראשון באתר שלכם שמסביר במה עוסק האתר שלכם/ מראה את שם החברה והסלוגן שלה, והוא מדמה בדר״כ באנר. הוא יכול להיות מורכב מתמונה, טקסט, תיאור וכפתור הנעה לפעולה מסוים. הוא יכול להיות סליידר או סרטון שמופיעים בראשית העמוד ונותנים ללקוח מושג במה עוסק האתר.

הירו סקשן

2. עמוד אודות

כדי ליצור אמינות והתחברות עם הלקוחות שלכם, אתם חייבים חייבים ליצור עמוד אודות. אנשים רבים נוטים לזלזל בעמוד הזה בטענה שאף אחד לא נכנס אליו גם ככה, אך למען האמת עמוד אודות הוא זה שיאפשר לכם ליצור אמינות בקרב הלקוחות שלכם, ויגרום להם לסמוך עליכם. עמוד האודות יראה ללקוחות שישנם אנשים אמיתיים שעומדים מאחורי האתר והעסק, ושיש עם מי לדבר במקרה של בעיה או תקלה. חשוב שתכתבו פרטים אמיתים שלכם ואל תמציאו דברים, ותתנו ללקוחות הרגשה שבאמת אפשר לדבר איתכם ולסמוך עליכם. בעמוד זה תוכלו לכתוב גם בתמצות על החברה, המטרות שלה, החזון שלה, ואסטרטגיית הפעולה שלה. זה מידע חיוני באתר שלכם והוא יכול לעזור לכם בשלבים מאוחרים יותר של המשפך השיווקי.

אודותינו

3. עמוד יצירת קשר

כמובן שעמוד יצירת קשר הוא בגדר הכרחי בכל אתר. אתר שנבנה ללא עמוד יצירת קשר הוא אתר שמשדר חוסר אמינות, חוסר מקצועיות, וזלזול בלקוחות. אם אתם תרצו שהלקוחות רק יזמינו דברים מהאתר שלכם אך לא תאפשרו לכם לתקשר איתכם בשום צורה, הם יתעצבו מאוד ופשוט לא ירצו להמשיך ולהשאר לקוחות שלכם. עמוד יצירת קשר הוא באמת הכרחי לכל אתר מכל סוג שהוא, והוא מציג בדר״כ את פרטי ההתקשרות של בעל העסק- הטלפון, המייל, המיקום, שעות הפעילות. בנוסף, בעמוד יצירת הקשר יופיע לעיתים טופס המאפשר לאסוף פניות מהלקוחות ומענה על שאלותיהם במייל. חשוב מאוד לתת תמיכה ללקוחותיכם ולא להשאיר אותם חסרי אונים. בנוסף, אפשרי להוסיף אייקונים לביקור ברשתות החברתיות של העסק בכדי לשמור על הלקוחות שלכם ולהשאיר אותם מחוברים עם העסק שלכם.

עמוד יצירת קשר

4. קישור האתר לרשתות חברתיות

כאמור, צריך וכדאי לקשר את האתר שלכם עם הרשתות החברתיות של העסק. מעבר לאמינות שזה יוצר מול הלקוחות שלכם, זה מצביע על מקצועיות ורצינות של העסק. הידיעה של לקוח שהעסק פועל בעוד מישורים ובעוד פלטפורמות, מאפשרת לו לרצות להיות חלק מהקהילה שלכם ולהפוך ללקוח קבוע שבסופו של דבר רוכש את המוצרים שלכם בקביעות. גם אם אתם לא חברה קמעונאית ואתם נותני שירותים, חשוב שתקשרו את האתר שלכם לרשתות החברתיות ושתעבירו את הלקוח למעקב בפלטפורמות אלה. תנו לו לצרוך את התוכן שלכם ותעבירו אותו בכל שלווי המשפך השיווקי.

רשתות חברתיות

5. טופס לאיסוף לידים

אחת מהטקטיקות היותר חכמות לשימור של הלקוחות שלכם, היא הכנסת טופס לאיסוף לידים באתר שלכם. אין זה משנה במה אתם עוסקים, בלי לקוחות קבועים ובלי תנועה לאתר, לעסק שלכם יהיה קשה מאוד לשרוד. הכניסו טופס לאיסוף לידים שאוסף מהלקוחות את פרטיהם האישיים ומאפשר לכם להוסיך אותם לרשימות התפוצה שלכם. רשימת תפוצה הוא כוח גדול מאוד עבור עסק, ודיור ללקוחות שלכם על בסיס קבוע יכולה לעזור לכם מאוד בהגדלת כמות המכירות בעסק.

לסיכום, כדאי מאוד להכניס באתרכם את 5 הדברים הנ״ל, שיעזרו לכם לשדר מקצעויות, אמינות, יושרה, ומעבר לכך, יאפשרו לכם להגדיל את כמות המכירות שלכם בעסק בצורה משמעותית!

אם גם אתם רוצים אתר שיווקי, מניע לפעולה ושיעזור לכם לעמוד בכל המטרות והיעדים של העסק שלכם, תוכלו ליצור איתי קשר בכל עת ולקבל שיחת ייעוץ לגמרי בחינם !

תמיד פה עבורכם!