מהו צ׳אטבוט ומהי החשיבות שלו באתר שלכם?

צ׳אטבוט של טידיו

אחד הדברים החשובים ביותר אצל כל חברה שמוכרת מוצרים דרך אתר אינטרנט, הוא לספק שירות טוב ככל הניתן. דמיינו לעצמכם- האם הייתם מוכנים להזמין מוצר מאתר שלא יענה לכם על השאלות שלכם, לא יספק לכם שירות טוב מספיק, ולא תוכלו לדעת מה סטטוס ההזמנה שלכם ועם מי ניתן לדבר כדי לקבל שירות? התשובה ברורה מאליה, וברור שהיא- לא. וזה לא משנה מה עלות המוצר שאנו קונים, אנחנו רוצים שהוא יגיע אלינו מהר ככל הניתן ושיהיה לנו עם מי לתקשר טרם הקבלה שלו. צ׳אטבוט הוא כלי נהדר ליצירת מענה מהיר ללקוחותינו ולסיפוק חווית שירות מקסימלית באתר שלנו. 

תפקידו של הצ׳אטבוט הוא בעצם לענות ללקוח על שאלותיו באופן אוטומטי ומבלי שיהיה דרוש אדם אמיתי שיספק את שירות הלקוחות. הצ׳אטבוט בעצם עובד כך, שאנו מזינים בו את השאלות הנפוצות שלקוחותינו שואלים אותנו בדרך כלל או שאנחנו סבורים שהם ישאלו אותנו בעתיד, ובונים תרחיש שיחה מסוים שידע לספק באופן אוטומטי ללקוח את המענה לשאלותיו.

צ׳אטבוט

צ׳אטבוט הוא ללא ספק כלי שמשדר ללקוח שיש עם מי לדבר, ושהחברה שעומדת מאחורי המוצרים היא חברה רצינית שמספקת תשובות ללקוחות שלה. בדרך כלל, הצ׳אטבוט יקפיץ ללקוח הודעת ברוכים הבאים לאתר, והוא יתוכנת מראש לקבל תשובה שהלקוח יכתוב, או שיתן אפשרות בחירה ללקוח מתוך מגוון תשובות שהוכנו מראש. 

הצ׳אטבוט יכול לעזור לנו להגדיל את שיעורי ההמרה שלנו באתר באופן משמעותי, בעזרת מענה על שאלות כמו זמני אספקת המוצרים, אופן אספקת המוצרים, מוצרים הקיימים במלאי ושאינם מופיעים בעמודים הראשיים באתר, ואפילו פרטי התקשרות ואפשרות להשארת פרטים מצד הלקוח. התסריטים האוטומטיים שהצ׳אטבוט מספק, יעזרו לנו לשדר אמינות ורצינות בפני הלקוח, וכך להפוך אותו מלקוח פוטנציאלי ללקוח רוכש.

אם כך, מהו הצ׳אטבוט המומלץ ביותר ומהן העלויות ליצירת צ׳אטבוט?

שאלות מצוינות, והתשובה לכך אינה חד משמעית. ישנן שלל חברות שמספקות צ׳אטבוטים שונים, שכל מערכת מאפשרת לספק ללקוח תרחיש שיחה שונה. הצ׳אטבוט האהוב ביותר עליי, ואחד מהמערכות היותר משוכללות שקיימות בשוק הצ׳אטבוטים, היא של חברת tidiochat. 

צ׳אטבוט טידיו

אחד הדברים המדהימים במערכת של חברת טידיו,מעבר לזה שהם מאפשרים לבנות עשרות תסריטי שיחה ומענה רציף כמעט לכל הודעה של הלקוח, היא שניתן לתקשר עם הלקוח גם בצ׳אט לייב. הפלטפורמה של טידיו צ׳אט מאפשרת ממש לדבר עם הלקוחות שלנו צ׳אט אמיתי דרך המערכת שהם פיתחו, כך שאם התשובות שהבוט האוטומטי מספק להם אינן טובות מספיק, נציג אמיתי יכול להכנס לתמונה ולתת מענה מצוין לכל שאלה שצצה מצדם.

בנוסף, הצ׳אט שלהם מעוצב בצורה מודרנית וחדשנית במיוחד, הוא מציג הודעה לגולשים עוד טרם הפתיחה של הצ׳אט והוא ללא ספק מגדיל את זמן השהייה של הלקוחות באתר שלכם.

ואם כל זה לא מספיק, הם מאפשרים גישה לכל הפיצרים שהמערכת שלהם מציעה, וכל מה שניתן לבצע בצ׳אטבוט, לגמרי בחינם ולמשך חודש שלהם.

המחירים שלהם מסתכמים בכ-18$ בחודש למשך שנה, או תשלום שנתי של 180$ חד פעמי לחבילת הצ׳אטבוט שלהם שמספקת גישה בלתי מוגבלת של צ׳אטבוטים ולכמות בלתי מוגבלת של לקוחות איתם ניתן ליצור קשר. 

המערכת שלהם קלה מאוד לשימוש ואין שום ספק שתוך כמה שעות של למידה כבר תוכלו לבנות את הצ׳אטבוט המיועד לאתר שלכם.

צ׳אטבוט icr-creative

אם אין לכם זמן ללמוד לתפעל את המערכת ולהתחיל לבנות תרחישי שיחה אפשריים ללקוחות שלכם, תוכלו פשוט לבקש מ- משרד פרסום באינטרנט שאיתו אתם עובדים ומתפעל את האתר שלכם, שיבנה את התרחישים עבורכם ויחבר את הצ׳אטבוט לאתר. 

לא תאמינו איזה חשיבות גדולה יש לשירות טוב שמספקת חברה, ומענה מהיר על שאלות של לקוחות הוא פקטור כל כך חשוב בהצלחת החברה, עד כדי מצב שלקוחות יהיו מוכנים להזמין מוצר שאינו בהכרח המוצר הטוב ביותר שקיים בשוק, אך השירות והמענה שהחברה מספקת לו הוא יוצא מגדר הרגיל.

אז אל תהססו, ותחברו עוד היום צ׳אטבוט לאתר שלכם שיספק תשובות אוטומטית לשאלות של הלקוחות שלכם ויאפשר לאתר שלכם להתנהל כמו מכונה משומנת.

או שתוכלו ליצור איתנו קשר ואנחנו נעשה זאת עבורכם 🙂

תמיד פה עבורכם!