ככה תוכל לבחור חברה לבניית אתרים וליצור אתר חדש לעסק שלך!

חברה לבניית אתרים

כולנו כבר מתחילים לשים לב ולהבין שחברות ועסקים שלא מחזיקים ברשותם אתר אינטרנט, לא יכולים להמשיך להתקיים ולשרוד. אין ספק שתקופת הקורונה לא פוסחת כמעט על שום עסק, אך העסקים שנפגעים במידה המועטה והמזערית ביותר הם אלו בעלי הנוכחות הדיגיטלית. אז כיצד לבחור חברה לבניית אתרים איכותית?

״את הפצע הכלכלי העמוק שיצרה מגפת הקורונה, אפשר כבר להרגיש, וזה רק ילך ויתגבר. לפי ההערכות, 65 אלף עסקים יפשטו את הרגל בעקבות המשבר, וזאת בהשוואה לכ-19 אלף עסקים בלבד שפשטו את הרגל ב-2019.״כך נכתב בכתבה שפורסמה באתר ynet ב10.05.2020.

אתר אינטרנט מהווה בימים טרופים אלה קרקע יציבה לעסקים, ומאפשר להם למכור את מוצריהם ושירותיהם דרך אתר אינטרנט ובכך לייצב את ההכנסה השוטפת שלהם ואף להגדילה משמעותית.

אמנם אתר אינטרנט מהווה קרש הצלה לעסקים וארגונים רבים, אך לא כל אתר אינטרנט בהכרח מסוגל להגדיל את המכירות של החברות ואף להגדילן . לא כל אתר אינטרנט יכול למכור כמו שצריך, ולא כל אתר אינטרנט מהווה קרש הצלה אמיתי עבור בעלי העסקים. לכן, כאשר כבר נופלת בידיכם ההחלטה לבנות אתר אינטרנט עבור החברה שלכם, עליכם לבחור חברה לבניית אתרים שתבנה את אתרכם באופן הטוב ביותר ותדייק את האתר כך שיענה על כל דרישותיכם ומטרותיכם.

ועל כן, במאמר זה אציג את הדברים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים חברה לבניית אתרים שתבנה את האתר החדש שלכם.

1. תיק עבודות

הדבר הראשון שחשוב ביותר לבדוק לפני שתבחרו חברה לבניית אתרים, הוא תיק העבודות של החברה. איזה אתרים היא בנתה, מה תביעת היד שלה באתרים, באילו אלמנטים היא משתמשת באתרים שהיא בנתה, ולאיזה חברות היא כבר בנתה אתר. תיק העבודות של החברה הוא האינדיקציה הטובה ביותר עבורכם לבדוק את המקצועיות של החברה ואת רמת ההבנה שלה בתחום.לא בהכרח חשוב להתייחס לכמות האתרים שבנתה החברה, כמו שחשוב להתייחס לאיכות האתרים והטיב שלהם. תוכלו לצפות גם בתיק העבודות שלנו בלחיצה כאן.

2. פרטי יצירת קשר

חשוב לבדוק האם לחברה יש עמוד ליצירת קשר ושהיא לא רוצה לאסוף ממכם סתם לידים ורק לבנות לכם אתר בכדי לגזול ממכם כסף. חשוב לראות גם האם החברה מציינת שעות יצירת קשר ואיך ניתן ליצור איתה קשר, דבר שעלול להצביע על איכות השירות והנכונות למענה איכותי.

3. בדיקת המלצות

חשוב לבדוק האם ישנן המלצות על החברה. המלצות הן אולי הדבר המשמעותי ביותר שתוכלו לבדוק לפני שתשכרו חברה לבניית אתרים. אם אנשים אחרים ממליצים על החברה ועל השירותים שלה, סימן שהחברה עושה עבודה טובה ובאמת מתחשבת בלקוחותיה. המלצות של אנשים אמיתיים יכולים לעזור לנו לקבל אינדיקציה טובה על אופי החברה והעומדים מאחוריה.

4. טווחי המחירים לבניית אתר

חשוב לבדוק האם החברה משקפת את לקוחותיה בטווחי המחירים שאותם תיקח על בניית האתר. חשוב לראות מה הן השירותים שאתם הולכים לשלם עליהם, ומה תוכלו לקבל בעבור איזה מחיר. שקיפות היא דבר הכרחי בהתקשרות של b2b, ולכן ברגע שתדעו באופן מלא ומוחלט על מה אתם הולכים לשלם, תוכלו לסגל לעצמכם החלטה האם להמשיך את ההתקשרות עם החברה, והאם התקציב שלכם מאפשר לכם לבנות אתר בטווח המחירים שהחברה מציעה.

טווחי מחירים של אתר דינמיים מאוד ומשתנים מחברה לחברה, כך שאתר תדמית בסיסי יכול להתחיל מעלות של 1500 ש״ח (לעיתים גם פחות) ולהגיע עד לעלות של 8000 או 9000 שקלים במקומות אחרים. 

טווח מחירים של אתרי חנות מתחיל בדר״כ מאזור ה-3000 ש״ח ויכול להגיע גם עד ה10 או 12 אלף שקלים. כדאי מאוד לבדוק על כל פרט שנכלל כחלק מבניית האתר, ומה בעצם החברה מציעה לכם כחלק משירות בניית האתרים במחיר המבוקש שהציעה. תוכלו לבקר בעמוד המחירים שלנו ולראות במדויק על מה תוכלו לשלם בחבילה שתבחרו לאתרכם.

אם אתם רוצים חברה לבניית אתרים טובה ואיכותית, כזאת שתתן לכם שירות מעולה ומתחשב ותהיה שם 100% בשבילכם להצלחת העסק שלכם, תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם בטופס למטה ואחד מנציגנו יצור איתכם קשר בהקדם.

תמיד פה עבורכם!